Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
We wczesnych latach nadawania w rozgłośniach radiowych kompresowanie sygnału była koniecznością, aby upewnić się, że sygnał transmitowany na żywo nie rozsadzi głośników odbiorników radiowych. Producenci muzyczni szybko jednak zauważyli dodatkowy efekt „kleju”, jaki wysokiej jakości kompresor dodawał do miksu stereo. Sposób, w jaki delikatnie zbierał poszczególne ścieżki i miksował sprawiał, że brzmiały jednolicie i jednocześnie potężnie. Jeden z najsłynniejszych kompresorów stereo z tamtej epoki – legendarny Neve 33609 – zainspirował teraz inżynierów Behringera do stworzenia modelu 369.
To coś więcej niż tylko bezduszne odtworzenie sprzętu. Dziedzictwo oraz DNA oryginalnego Neve 33609 zawarte są głęboko w konstrukcji nowego modelu 369. Rupert Neve był legendą i pionierem w branży inżynierii dźwięku. Stworzył jedne z najbardziej kultowych urządzeń audio, jakie kiedykolwiek powstały! W zespole twórców pracują inżynierowie, którzy pracowali osobiście z Rupertem Neve, przekazując cenną wiedzę i doświadczenie podczas opracowywania modelu 369. Fakt ten zapewnia jak najwierniejsze odwzorowanie zalet oryginału.
369 to zarówno kompresor, jak i limiter, który oferuje dwa różne tryby kontroli dynamiki. Sekcja kompresora zapewnia bardziej subtelną i muzykalną kompresję, podczas gdy sekcja limitera działa bardziej agresywnie na sygnał audio. Każda sekcja wyposażona jest w przełączniki obrotowe, pozwalające na precyzyjne i powtarzalne ustawienia, co oznacza spójną kompresję dla każdej sesji nagraniowej lub masteringowej. Możesz nawet ustawić oba kanały na dokładnie takie same ustawienia, jeśli tego właśnie wymaga Twój miks.
Kompresor 369 oferuje pełną kontrolę, zapewniając płynne i muzyczne podejście do zakresu dynamiki, bez uszczerbku dla naturalnej charakterystyki sygnału lub jego barwy. Potencjometry Threshold, Recovery, Gain i Ratio pozwalają ustawić, moment kiedy kompresja zaczyna działać, jak szybko wytłumi dźwięk oraz kiedy go ponownie uwolni. Dzięki współczynnikom kompresji od 1,5:1 do 6:1, 369 może być tak łagodny lub agresywny, jak wymaga tego klimat Twojego utworu.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie