Behringer 369 – Klasyczny 2-kanałowy precyzyjny kompresor i limiter

  • Cena netto: 1 934,96 zł 2 380,00 zł
  • szt.
  • RATY Credit Agricole, Płatność w sklepie, gotówka / karta, Tradycyjny przelew bankowy, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

Behringer 369 kompresor i limiter stereo, oparty na oryginalnych transformatorach Midas.

We wczesnych latach nadawania w rozgłośniach radiowych kompresowanie sygnału była koniecznością, aby upewnić się, że sygnał transmitowany na żywo nie rozsadzi głośników odbiorników radiowych. Producenci muzyczni szybko jednak zauważyli dodatkowy efekt „kleju”, jaki wysokiej jakości kompresor dodawał do miksu stereo. Sposób, w jaki delikatnie zbierał poszczególne ścieżki i miksował sprawiał, że brzmiały jednolicie i jednocześnie potężnie. Jeden z najsłynniejszych kompresorów stereo z tamtej epoki – legendarny Neve 33609 – zainspirował teraz inżynierów Behringera do stworzenia modelu 369.

Główne cechy:

  • Legendarny dwukanałowy kompresor stereo i limiter oparty na klasycznej konstrukcji modelu 33609;
  • Oryginalne transformatory wejściowe i wyjściowe Midas;
  • Dyskretny układ umożliwia miksowanie, mastering oraz zastosowania broadcastingowe;
  • Szeroki wybór współczynników kompresji: 1.5:1, 2:1, 3:1, 4:1, 6:1;
  • Przełączany czas ataku (Attack) od wolnego do szybkiego dla każdego kompresora i limitera;
  • Zakres regulacji uwolnienia kompresji (Recovery): od 100 do 1500 ms z 2 ustawieniami automatycznego uwolnienia;
  • Zakres regulacji progu kompresji (Threshold): od 50 do 800 ms z 2 ustawieniami automatycznego uwolnienia;
  • Dedykowany selektor progu na kompresorze i limiterze;
  • Zmienne ustawienia wzmocnienia na obu kompresorach dla zwiększenia nasycenia sygnału i ocieplenia brzmienia;
  • Możliwość indywidualnego przełączenia kompresora oraz limitera w tryb bypass;
  • Wybór pomiędzy zlinkowanym trybem stereo lub jako podwójny kompresor mono;
  • 2 mierniki redukcji wzmocnienia w stylu vintage;
  • Transformatorowo zbalansowane wejścia i wyjścia oparte na złączach XLR;
  • Wytrzymała obudowa przeznaczona do montażu w szafie rack 2U zapewnia bezpieczeństwo w czasie transportu.
  • Uniwersalny zasilacz impulsowy.

To coś więcej niż tylko bezduszne odtworzenie sprzętu. Dziedzictwo oraz DNA oryginalnego Neve 33609 zawarte są głęboko w konstrukcji nowego modelu 369. Rupert Neve był legendą i pionierem w branży inżynierii dźwięku. Stworzył jedne z najbardziej kultowych urządzeń audio, jakie kiedykolwiek powstały! W zespole twórców pracują inżynierowie, którzy pracowali osobiście z Rupertem Neve, przekazując cenną wiedzę i doświadczenie podczas opracowywania modelu 369. Fakt ten zapewnia jak najwierniejsze odwzorowanie zalet oryginału.

369 to zarówno kompresor, jak i limiter, który oferuje dwa różne tryby kontroli dynamiki. Sekcja kompresora zapewnia bardziej subtelną i muzykalną kompresję, podczas gdy sekcja limitera działa bardziej agresywnie na sygnał audio. Każda sekcja wyposażona jest w przełączniki obrotowe, pozwalające na precyzyjne i powtarzalne ustawienia, co oznacza spójną kompresję dla każdej sesji nagraniowej lub masteringowej. Możesz nawet ustawić oba kanały na dokładnie takie same ustawienia, jeśli tego właśnie wymaga Twój miks.

Kompresor 369 oferuje pełną kontrolę, zapewniając płynne i muzyczne podejście do zakresu dynamiki, bez uszczerbku dla naturalnej charakterystyki sygnału lub jego barwy. Potencjometry Threshold, Recovery, Gain i Ratio pozwalają ustawić, moment kiedy kompresja zaczyna działać, jak szybko wytłumi dźwięk oraz kiedy go ponownie uwolni. Dzięki współczynnikom kompresji od 1,5:1 do 6:1, 369 może być tak łagodny lub agresywny, jak wymaga tego klimat Twojego utworu.

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie


Specyfikacje:
Wejścia audio
  • Typ: 2x XLR, symetryzowane transformatorem
  • Impedancja: 10 kΩ domyślnie / 600 Ω opcja wewnętrzna
  • Maksymalny poziom wejściowy: > +26 dBu
Wyjścia audio
  • Typ: 2x XLR, symetryzowane transformatorem
  • Impedancja: < 75 Ω symetryczne
  • Maksymalny poziom wyjściowy: > +26 dBu przy obciążeniu 600 Ω
Specyfikacja systemu
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, ±0,5 dB
  • Zniekształcenia (THD+N): < 0,03%, 50 Hz - 20 kHz, +4 dBu, kompresor i bramka włączone, atak wolny
  • Szum: -79 dBu, 22 Hz - 22 kHz (ważony), kompresor i bramka włączone, atak wolny
  • Układ: Dyskretna klasa A
Limiter
  • Próg: 2x przełączniki obrotowe, +4 dBu do +15 dBu w krokach co 0,5 dBu
  • Czas powrotu: 2x przełączniki obrotowe: 50 ms, 100 ms, 200 ms, 800 ms, a1 100 ms – 2 s, a2 50 ms – 5 s
  • Włączanie limitera: 2x przełączniki hebelkowe
  • Szybkość ataku: 2x przełączniki hebelkowe, szybki 2 ms, wolny 4 ms
Kompresor
  • Próg: 2x przełączniki obrotowe, +4 dBu do +15 dBu w krokach co 0,5 dB
  • Czas powrotu: 2x przełączniki obrotowe: 100 ms, 400 ms, 800 ms, 1500 ms, a1 100 ms – 2 s, a2 50 ms – 5 s
  • Wzmocnienie: 2x przełączniki obrotowe, od 0 dB do +20 dB w krokach co 2 dB
  • Stosunek kompresji (Ratio): 2x przełączniki obrotowe: 1.5:1, 2:1, 3:1, 4:1, 5:1
  • Włączanie kompresora: 2x przełączniki hebelkowe
  • Szybkość ataku: 2x przełączniki hebelkowe, szybki 3 ms, wolny 6 ms
  • Wskaźniki redukcji wzmocnienia: 2x analogowe mierniki, zakres 0 dB do 20 dB
Kontrolki
  • Bypass / Włączenie: 2x przełączniki hebelkowe, true relay bypass
  • Mono / Stereo: przełącznik hebelkowy, tryb stereo łączy sygnały sidechain
  • Wewnętrzne / Zewnętrzne: przełącznik hebelkowy, internal = lokalna kontrola przełącznikami, external = zdalne sterowanie
  • Złącze sterowania zewnętrznego: 15-pinowe żeńskie złącze D do zdalnego sterowania bypass, mono/stereo i sidechain link