RME Digiface AES - Interfejs audio

  • Add feedback:
  • Manufacturer: RME
  • Manufacturer's code: 4260123363451
  • Availability: Exists Exists

  • Price history
    The lowest price 30 days before the discount: 7,819.00 zł gross
  • Net Price: 6,945.53 zł 8,543.00 zł
  • pcs.
  • Credit Agricole Raty, Payment in cash, Payment via bank transfer, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Check installments
  • Oblicz_raty_duckblue

The product is shipped within 24 hours.

We complete the order within 24 hours.

The product is covered by a one-year warranty.

You can return the product within 14 days.

RME Digiface AES

 

Digiface AES to profesjonalny, zasilany z magistrali 14-wejściowy i 16-wyjściowy interfejs USB 2.0 z 2 uniwersalnymi analogowymi kanałami wejściowymi mikrofonowymi/liniowymi i 4 analogowymi kanałami wyjściowymi (2 x XLR, jedno wyjście słuchawkowe TRS) uzupełniającymi jego sekcję cyfrowych wejść i wyjść. Dzięki doskonałemu zestawowi złączy cyfrowych, SteadyClock FS, w pełni samodzielnej pracy i wbudowanemu korektorowi parametrycznemu Digiface AES wyróżnia się jako doskonałe rozwiązanie typu „wszystko w jednym” do nagrywania i odtwarzania źródeł cyfrowych i analogowych, a także wszechstronnego odtwarzania/monitorowania za pośrednictwem TotalMix FX.

 

Zasilanie przez USB w połączeniu z wszechstronnością analogowych wejść/wyjść

Na głównych wejściach RME wykorzystuje sprawdzone przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR z interfejsu Babyface Pro FS. Dwa cyfrowo sterowane przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 75 dB regulowany co 1 dB (w tym także tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowo niski poziom szumów – EIN), jak również zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie sygnału.

Z tyłu urządzenia Digiface AES znajdują się 2 symetryczne wyjścia analogowe (męskie XLR) do podłączania wzmacniaczy mocy, aktywnych monitorów lub do nagrań. Wyjście słuchawkowe umożliwia dodatkowe i niezależne monitorowanie w wysokiej jakości, zapewniając wystarczającą moc wyjściową i głośność na słuchawkach o wysokiej i niskiej impedancji.

 

Wszechstronne możliwości wykorzystania wejść i wyjść cyfrowych

Kompleksowy zestaw cyfrowych wejść/wyjść, skupiony wokół wejścia i wyjścia AES/EBU na złączu XLR, obejmuje również koncentryczny SPDIF, optyczny SPDIF lub 8-kanałowy ADAT. Wszystkie wejścia/wyjścia mogą być używane jednocześnie, dzięki czemu zamieniają urządzenie w uniwersalny interfejs do wszystkiego, który odbiera i wysyła wszystkie popularne cyfrowe formaty audio. Zintegrowany konwerter częstotliwości próbkowania (SRC) można przełączyć na jedno z trzech wejść, aby rozwiązać problemy z taktowaniem i dostosować się do innych częstotliwości próbkowania. Dzięki temu urządzenie może być np. zsynchronizowane z zegarem AES z głównego źródła i jednocześnie niezależnie odbierać sygnał SPDIF. Pakiet uzupełnia wejście/wyście MIDI, które jest dostępne za pomocą dołączonego kabla rozgałęźnego.

 

W pełni niezależna funkcjonalność

Wygodny i bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji urządzenia bezpośrednio z panelu przedniego. Cztery przyciski, enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia.

W pamięci wewnętrznej można zapisać sześć różnych konfiguracji urządzenia. Dzięki nim interfejs przekształca się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego wciśnięcia przycisku, co jest szczególnie przydatne w trybie samodzielnym. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany zewnętrznie poprzez MIDI.

 

W zestawie potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów

Digiface AES zawiera również potężny cyfrowy mikser pracujący w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne krosowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzania do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i wszechstronny routing.

TotalMix Remote zwiększa moc interfejsów RME przez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.

 

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom. Ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest uzależnione od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

 

 

RME Digiface AES - Specyfikacja techniczna:
Wejścia analogowe:
Wejście mikrofonowe/liniowe: 1-2, XLR
 
  • Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejścia symetrycznego przy 1 kHz: 2 kΩ, tłumik 5,3 kΩ
  • Impedancja wejścia niesymetrycznego przy 1 kHz: 1kΩ, tłumik 2,6 kΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +8 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -57 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 65 dBEIN: -129 dBu A-ważona, wzmocnienie 60 dB, 150 Ω, 20 Hz – 20 kHz
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 16 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 96 kHz, -0,5 dB: 2,5 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 88 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -106 dB, < 0,0005 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
Wejście TRS 1-2, Jak XLR, z wyjątkiem:
 
  • Wejście: 6,3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa przy 1 kHz: 12 kΩ (sygnał symetryczny), 18 kΩ(sygnał niesymetryczny)
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +24 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -41 dBu
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 2 Hz – 20,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 1,5 Hz – 44,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 1 Hz – 70 kHz
DA, Wyjście liniowe 1-2
 
  • Wyjście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Przełączany poziom wyjściowy: +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +19 dBu: 120 dB (AES17), 123 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +13 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +4 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 20,7 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 45 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 90,8 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -110 dB, < 0,0003 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Impedancja wyjściowa: 300 Ω
DA – Stereofoniczne wyjście słuchawkowe (7-8) jako DA, z wyjątkiem:
 
  • Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +7 dBu
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu High: 120 dB (AES17), 122 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu Low: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Impedancja wyjściowa: 5 Ω
  • Maksymalna moc na kanał, przy obciążeniu 32 Ω, 0,1% THD: 80 mW
  • THD+N przy obciążeniu 32 Ω: -105 dB, 0,0005%
MIDI
  • 1 x we/wy MIDI poprzez kabel rozgałęźny 2 x DIN (5-pinowe)
  • Izolowane galwanicznie przez optoizolator
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji zwykle poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia
Cyfrowe
  • Zegary cyfrowe: Wewnętrzny, AES, SPDIF, ADAT
  • Tłumienie jittera w zegarach zewnętrznych: > 50 dB (2.4 kHz)
  • Efektywny wpływ zniekształceń jittera zegara na konwersję AD i DA: prawie zerowy
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej synchronizacji ADAT
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: od 28 kHz do 200 kHz
Wejścia cyfrowe
AES/EBU
  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)
Koncentryczne SPDIF
  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)
Optyczny ADAT
  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity/192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy płynnej zmianie częstotliwości próbkowania (varispeed)
  • Zakres synchronizacji: 31,5 kHz – 50 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
SRC
  • Wejścia AES, koncentryczne SPDIF lub optyczne SPDIF (przełączane)
  • 2 kanały, od 32 do 192 kHz
  • Maks. współczynnik konwersji. 1:7 i 7:1
  • THD+N: -139 dB
  • Zakres dynamiczny (DR): 139 dB (AES17), 142 dBA
  • Latencja: 109 próbek, 2,47 ms przy 44,1 kHz, 1,14 ms przy 96 kHz, 0,57 ms przy 192 kHz
Wyjścia cyfrowe
AES/EBU
  • XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Impedancja wyjściowa: 5 Vss
  • Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992-4
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz
Koncentryczne SPDIF
  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Impedancja wyjściowa: 0,7 Vss
  • Format konsumencki SPDIF zgodnie z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz
ADAT
  • 1 x TOSLINK
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/ 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity / 192 kHz
Ogólne
  • Zasilanie: Zasilanie z magistrali USB lub za pomocą zasilacza zewnętrznego
  • Typowy pobór mocy: 3 W
  • Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 250 mA (3 W)
  • Wymiary (SxWxG): 215 x 44 x 130 mm
  • Waga: 880g
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie


Product doesn't have any reviews. Add feedback
This site uses cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to use of cookies. More information can be found in the Privacy Policy.