Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
Raz na jakiś czas jakiś kultowy sprzęt szturmem zdobywa branżę muzyczną i staje się ukochanym elementem wyposażenia profesjonalnych studiów na całym świecie. I właśnie 1073 był jednym z takich urządzeń! Ten przedwzmacniacz mikrofonowy o unikalnym, bogatym brzmieniu, zasłynął z ukształtowania brzmienia wielu pokoleń muzycznych, począwszy od brudnego rock’a lat 70-tych, po dopracowany brzmieniowo pop lat 80-tych. Był podstawą w renomowanych studiach, takich jak Abbey Road, Sound City i Capitol Studios. Efekty jego pracy można usłyszeć w takich przebojach jak „When the Levee Breaks” Led Zeppelin, czy „Who’s Next” zespołu The Who.
1073 można uznać za kamień węgielny wielu studiów nagraniowych i zasługuje na złożenie mu hołdu, a ten pojawił sie w postaci przedwzmacniacza Behringer 1273. Ten dwukanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy z wbudowanym korektorem to coś więcej niż tylko remake. Opracowany został wraz z jednym z grupy konstruktorów oryginalnej konstrukcji, oparty na ich wiedzy i doświadczeniu. Dzięki tej współpracy model 1273 nie tylko pozostaje wierny oryginałowi, ale jest w stanie sprostać wymaganiom nowoczesnej produkcji w studio.
Model 1273 zbudowany jest w oparciu o dyskretny obwód klasy A, który zapewnia najwyższą integralność sygnału przy minimalnym wpływie na barwę brzmienia. Każdy stopień wejściowy i wyjściowy jest wyposażony w wysokiej jakości, oryginalny transformator Midas. 1273 posiada również uniwersalną regulację wzmocnienia dla każdego kanału, dla różnych typów wejść, takich jak mikrofon, sygnał liniowy czy instrument. Zapewnia to pełną kontrolę i elastyczność w różnych konfiguracjach studyjnych. A jeśli przełączasz się między różnymi mikrofonami, np. dynamicznym a wstęgowym, naciśnięcie przełącznika tonów dostosuj impedancję transformatora do używanego właśnie mikrofonu. Jest to świetne rozwiązanie w przypadku korzystania z mikrofonów starszych generacji.
1273 posiada elektronicznie sterowaną regulację Gain opartą na drabince rezystorowej, która oferuje do 80 dB wzmocnienia. Pozwala to na precyzyjne ustawienie optymalnych poziomów wejściowych, przy jak najmniejszym poziomie szumów. Doskonale nadaje się także do przywoływania ustawień, ułatwiając pracę przy różnych konfiguracjach sprzętowych.
3-pasmowa sekcja EQ oferuje szereg ustawień regulacji pasma: dla niskich częstotliwości korekcję można ustawić go na 35, 60, 110 lub 220 Hz; dla średnich częstotliwości na 360, 700, 1600, 3200, 4800 lub 7200 Hz; podczas gdy dla wysokich częstotliwości pasmo można ustawić na 10, 12 lub 16 kHz. To właśnie ta sekcja i przełączniki obrotowe, oparte na cewkach indukcyjnych są kluczem do osiągnięcia bogatego, klasycznego brzmienia w każdym miksie. Eksperymentując z 5-pozycyjnym filtrem górnoprzepustowym z ustawieniami 50, 80, 160 lub 300 Hz można bawić się kreatywnie brzmieniem całego miksu. Wokale mogą stać się bliższe i wyraźniejsze, partie gitary mogą uzyskać więcej ciepłego, akustycznego brzmienia, a bas zyska na ataku. Wszystko w Twoich rękach!
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
Wejścia audio |
|
Mikrofonowe | |
Typ | 2 x XLR, symetryzowane transformatorem z przodu2 x XLR, symetryzowane transformatorem z tyłu |
Impedancja | 300 Ω / 1200 Ω, symetryczne |
Maks. poziom wejściowy | +19 dBu |
Wzmocnienie | -20 do 80 dB |
EIN mikrofonu przy 80 dB wzmocnienia | -125 dBu (22 Hz – 22 kHz, nieważone) |
CMRR przy 60 dB wzmocnienia | > 90 dB |
Liniowe |
|
Typ | 2 x 1/4" TRS w gnieździe combo z przodu (symetryzowane transformatorem)2 x 1/4" TRS z tyłu (symetryzowane transformatorem) |
Impedancja | 10 kΩ, symetryczne |
Maks. poziom wejściowy | +30 dBu (tłumione -34 dB) |
Wzmocnienie | -20 do 80 dB |
CMRR przy 0 dB wzmocnienia | > 80 dB |
Instrumentalne |
|
Typ | 2 x 1/4" TRS z przodu, hi-Z przez transformator |
Impedancja | 600 kΩ, niesymetryczne |
Maks. poziom wejściowy | +30 dBu (tłumione -20 dB) |
Wzmocnienie | -20 do 80 dB |
Powrót insertowy | 2 x 1/4" TS |
Wyjścia audio |
|
Typ | 2 x XLR, 1/4" TRS, symetryzowane transformatorem |
Impedancja | < 80 Ω, symetryczne |
Maks. poziom wyjściowy | +28 dBu |
Wyjście insertowe | 2 x 1/4" TS |
Specyfikacja systemowa |
|
Pasmo przenoszenia (mikrofonowe) | 20 Hz do 20 kHz, ±0,5 dB |
Pasmo przenoszenia (liniowe/instrumentalne) | 20 Hz do 20 kHz, ±1 dB |
Zniekształcenia (THD+N) | <0,01% przy 1 kHz, +4 dBu<0,07% 50 Hz – 20 kHz, +4 dBu |
Szumy | < -83 dBu (20 Hz – 20 kHz, nieważone) |
Zakres dynamiki | > 102 dB typowo (20 Hz – 20 kHz, nieważone) |
Układ | Wzmacniacze klasy A, korektor oparty na induktorach |
Sekcja EQ |
|
Filtr górnoprzepustowy | 50 / 80 / 160 / 300 Hz (18 dB/oktawę) |
Zakres częstotliwości niskich tonów | 35 / 60 / 110 / 220 Hz |
Podbicie/tłumienie | ±15 dB |
Zakres częstotliwości średnich tonów | 360 / 700 / 1600 / 3200 / 4800 / 7200 Hz |
Podbicie/tłumienie | ±15 dB |
Zakres częstotliwości wysokich tonów | 10 / 12 / 16 kHz |
Podbicie/tłumienie | ±15 dB |
Elementy sterujące |
|
Przycisk | 2 x zasilanie phantom 48 V2 x odwrócenie polaryzacji2 x Tone2 x Line2 x Insert2 x Instrument2 x włączenie EQ |
Potencjometry | 2 x wzmocnienie: -20 do 80 dB2 x niskie tony: ±15 dB, off do 220 Hz2 x średnie tony: ±15 dB, off do 7,2 kHz2 x wysokie tony: ±15 dB, off do 16 kHz2 x filtr górnoprzepustowy: off, 50 Hz, 80 Hz, 160 Hz, 300 Hz2 x poziom wyjściowy: zero (off) do 0 dB |
Przełącznik | Włącznik / wyłącznik zasilania |